Възможно ли е?

  • 11 отговора
    • kymupa
      kymupa
      Бронз
      Регистрация: 22.10.2009 Публикации: 22,364
      Ако борда е 4 :diamond: 7 :club: 2 :heart: A :heart: J :heart:
      а ти имаш K :heart: T :heart: е възможно.
    • kotsebotse
      kotsebotse
      Бронз
      Регистрация: 23.01.2009 Публикации: 4,918
      За какъв кикър става дума при флъш? :f_confused:
    • niksy79
      niksy79
      Бронз
      Регистрация: 26.03.2009 Публикации: 1,618
      Първоначално публикувано от kotsebotse
      За какъв кикър става дума при флъш? :f_confused:
      Е, как за какъв. Ако на борда има пет купи с асо висока карта, аз имам поп купа, а ти дама купа, пота прибирам аз, защото в моя флъш има една по-висока карта, от твоя :)
    • superchumbo
      superchumbo
      Бронз
      Регистрация: 08.03.2009 Публикации: 23
      Първоначално публикувано от kotsebotse
      За какъв кикър става дума при флъш? :f_confused:
      И аз това си помислих, като при тази ситуация загубих половината си стак в късната фаза. Ето ръката:
      ** Dealing down cards **
      Dealt to alekSpade [ 2c Ad ]
      porchelloksc folds
      kacadas folds
      MINETOR007 calls [1,600]
      FuntimeBob2 folds
      zoker88 calls [1,600]
      Shaitan_696 folds
      Landybob folds
      Faro_Fino_ folds
      Simplez999 calls [800]
      alekSpade checks
      ** Dealing Flop ** [ 9s, As, 2s ]
      Simplez999 checks
      alekSpade checks
      MINETOR007 bets [3,450]
      zoker88 folds
      Simplez999 folds
      alekSpade calls [3,450]
      ** Dealing Turn ** [ 6s ]
      alekSpade checks
      MINETOR007 bets [4,800]
      alekSpade calls [4,800]
      ** Dealing River ** [ Qs ]
      alekSpade checks
      MINETOR007 bets [16,000]
      alekSpade calls [16,000]
      MINETOR007 shows [ 7c, Ks ]a flush, Ace high with King kicker.
      alekSpade doesn't show [ 2c, Ad ]a flush, Ace high.
      MINETOR007 wins 55,400 chips from the main pot with a flush, Ace high with King kicker.
    • kotsebotse
      kotsebotse
      Бронз
      Регистрация: 23.01.2009 Публикации: 4,918
      Първоначално публикувано от niksy79
      Първоначално публикувано от kotsebotse
      За какъв кикър става дума при флъш? :f_confused:
      Е, как за какъв. Ако на борда има пет купи с асо висока карта, аз имам поп купа, а ти дама купа, пота прибирам аз, защото в моя флъш има една по-висока карта, от твоя :)
      :f_biggrin:
      Знам, че ти ще прибереш пота, чувал съм за правилата и силата на ръцете в покера.. :f_eek:
      Просто не знаех, че му викат кикър.. а тогава ако на борда има AKQJ купа, аз имам 3-ка, а ти 2-ка купа, пак ли за кикър се води? (и знам, че аз ще спечеля... ;) )
    • niksy79
      niksy79
      Бронз
      Регистрация: 26.03.2009 Публикации: 1,618
      Първоначално публикувано от kotsebotse
      .. а тогава ако на борда има AKQJ купа, аз имам 3-ка, а ти 2-ка купа, пак ли за кикър се води? (и знам, че аз ще спечеля... ;) )
      Хаха, ми да! Айде този път и ти да вземеш, за да се изравнят нещата ;)
    • darkonebg
      darkonebg
      Главен админ
      Главен админ
      Регистрация: 17.01.2008 Публикации: 9,508
      Първоначално публикувано от kotsebotse
      Първоначално публикувано от niksy79
      Първоначално публикувано от kotsebotse
      За какъв кикър става дума при флъш? :f_confused:
      Е, как за какъв. Ако на борда има пет купи с асо висока карта, аз имам поп купа, а ти дама купа, пота прибирам аз, защото в моя флъш има една по-висока карта, от твоя :)
      :f_biggrin:
      Знам, че ти ще прибереш пота, чувал съм за правилата и силата на ръцете в покера.. :f_eek:
      Просто не знаех, че му викат кикър.. а тогава ако на борда има AKQJ купа, аз имам 3-ка, а ти 2-ка купа, пак ли за кикър се води? (и знам, че аз ще спечеля... ;) )
      Да, противно на очакванията, кикърът не винаги е просто втората ти карта. В ситуации, в които играеш само с 1 от картите си, тя се явява кикър при ръка със същата сила на противника (флъш до асо, каре на борда, трипс)
    • nvelev
      nvelev
      Бронз
      Регистрация: 31.01.2008 Публикации: 2,014
      Здравей,


      Просто не знаех, че му викат кикър.. а тогава ако на борда има AKQJ купа, аз имам 3-ка, а ти 2-ка купа, пак ли за кикър се води? (и знам, че аз ще спечеля... ;) )
      Тогава няма да спечелиш ти, а ще разделите пота. Най-добрата ръка е на борда и никой от играчите не използва скритите си карти за нея.

      Поздрави,
      Ники
    • niksy79
      niksy79
      Бронз
      Регистрация: 26.03.2009 Публикации: 1,618
      А, ще спечели, ще спечели, нека си върне за попа :D

      На посочения липсва една карта, за да се формира ръка. И аз се обърках в първия момент.

      Поздрави,
      Адаша
    • kotsebotse
      kotsebotse
      Бронз
      Регистрация: 23.01.2009 Публикации: 4,918
      Ники, предполагам си прочел грешно примера ми.. става въпрос за борд с четири купи и играчите държат по една в себе си.. не че е особено важно де.. ;)
    • nvelev
      nvelev
      Бронз
      Регистрация: 31.01.2008 Публикации: 2,014
      Кьорав карти не играе... Извинявай. :rolleyes: :)

      Поздрави,
      Ники