Няколко въпрса и от мен

    • Rado221
      Rado221
      Бронз
      Регистрация: 12.02.2010 Публикации: 66
      Искам да си затрия сметката в Еверест безвъзвратно и завинаги,възможно ли е ? Тракната е към ПС и там си получих началния капитал от който нищо не остана.

      Може ли да си тракна сметката от фул тилт която е стара за да получавам рейк бек ? В полето със залите съм си написъл username-a в фтилт-а.

      Сестра ми се регистрира чрез "покани приятел" от мой линк,добре върви засега и след 1-2 седмици ще мога да си метна пари в сметката в фтилт-а.
      Та главната ми цел е да мога да получавам и аз рейк бек там.

      В еверест не искам да играя никога повече.Там просто няма етика в играта,дори да са слаби играчите няма смисъл да си троша нервите и да се тилт-вам допълнително.
  • 9 отговора
    • DessiP
      DessiP
      Бронз
      Регистрация: 05.05.2009 Публикации: 6,650
      Здравей Rado221,

      Не може да се тракнеш към сметка, която вече съществува. Залите, в който може да се тракнеш с депозитен бонус - са тук. Трябва сметката ти да е създадена през наш линк. Може да пробваш в Cake Poker, те имат 33% рейкбек.

      Сметката си в Everest може да я затвориш, но на твое място не бих я затворила завинаги, защото един ден може да искаш да играеш, никога не се знае. Просто им кажи да ти я блокират за срок от xxxx време. Предполагам, че те имат фиксирани периоди, за които може. Моля попитай отдела им за клиенти.

      Поздрави,
      Деси
    • Rado221
      Rado221
      Бронз
      Регистрация: 12.02.2010 Публикации: 66
      Ок,а може ли да затрия старата си сметка в фул тилт,в нея никога не е депозирано.
    • achko
      achko
      Бронз
      Регистрация: 05.02.2010 Публикации: 6,524
      Ако никога не е депозирано май имаше начин да се тракне? С писане там до съпорта..

      пп: rofl @ fiksirani , Деси :Р
    • Rado221
      Rado221
      Бронз
      Регистрация: 12.02.2010 Публикации: 66
      Не не,мерси съм с тракването.Писах им да ми закрият старата сметка,за да мога да си открия нова тракната и да се възползвам от депозит бонуса и рейк бек-а.Написах им също така,че вече съм се възползвал от началния капитал и причината в искането ми да ми изтрият акаунта не в получаване на начален капитал.
    • Rado221
      Rado221
      Бронз
      Регистрация: 12.02.2010 Публикации: 66
      Оказа се че ако ми изтрият акаунта не ми е позволено да си направя нов,такава им била политиката,малко нелогично аз все пак искам да депозирам и те да печелят от мен като играч.Както и да е,остана опцията с тракването.
    • DessiP
      DessiP
      Бронз
      Регистрация: 05.05.2009 Публикации: 6,650
      @ achko,

      Радвам се, че съм те развеселила, така е като пишеш на два езика едновременно :P Моя грешка.

      @ Rado221,

      Залите имат стриктно правило да не позволяват създаването на нови сметки с цел бонус. Ако е била само с неистински пари, мисля си, че от Full Tilt специално ще ти направят проблем за нея. Успех ти желая.

      Поздрави,
      Деси
    • Rado221
      Rado221
      Бронз
      Регистрация: 12.02.2010 Публикации: 66
      Ами да ме тракнат и това е,ако не искат здраве да е.Другите зали също имат rakeback и бонуси бол.
    • Carrollz
      Carrollz
      Бронз
      Регистрация: 14.03.2010 Публикации: 10
      Здравейте ,

      имам въпрос относно омаха , аз съм нов и не съм мн на ясно .
      Така значи на няколко пъти ми се случва да права стреит като четерите карти от стреита са на масата , а петата в мен (висока) . И все някой ме бие с по нисък стреит като , като две от стреит картите са в него .
      Пример : флоп - 5,6,7 търна J и ривара 8
      аз имам 9-ка в картите си , а опонента ми 3 и 4 в неговите .
      изписва ми еди кои си (опонента) печели със стреит до от 4 до 8 .
      Не би ли трябвало аз да взема пода със стреит от 5 до 9 . Питам просто да знам за следващия път ако направя стреит със само една карта от моите да фолдвам , а не да им влизам ал-ин (както правя) .
      Това така ли би трябвало да бъде или просто покерстарса се бъгва нещо ?
      Благодаря предварително.
    • CaliForNicati0N
      CaliForNicati0N
      Бронз
      Регистрация: 18.03.2010 Публикации: 15
      Не просто при омахата си задалжен да позлваш 2 карти от 4-те който даржиш в рака и 3 от 5-те на масата.Неможеш да позлваш само 1 от твойте.