Стратегически въпрос

    • garsonieraRNMD
      garsonieraRNMD
      Бронз
      Регистрация: 18.04.2010 Публикации: 1,898
      Правилно ли е да се влезе алл ин на флопа в пот с 3-ма участника след 2 паса и 15 аута ?Не мога да импортна ръката защото е МТТ . Equilab ми даде 56% срещу опонента който направи безумен кол според мен . Естествено не се развих , но ме интересува според вас правилно ли съм играл?
  • 1 отговор
    • darkonebg
      darkonebg
      Главен админ
      Главен админ
      Регистрация: 17.01.2008 Публикации: 9,508
      Здравей,

      Когато имаш ръка с 15 аута, по принцип почти винаги можеш да играеш за стакове, тъй като ще имаш доста очакван дял (освен в случаите, в които флъш дроуът ти не е доминиран или пък аутовете ти не са чисти). Ако опонентите ти само са чекнали, то имаш и поне малко вероятност за фолд, така че на пръв поглед отиграването е по-скоро печелившо. Не мога да направя детайлен анализ обаче, тъй като нямаме пълната ръка (размери на стаковете, действие префлоп, размера на пота на флопа и т.н.).

      Поздрави,
      Камен