Въпрос относно избор на маса

• myxi79
      myxi79
      Бронз
      Здравейте. Аз съм начинаещ покер играч и искам да попитам ,как по-добре да избираме на коя маса да седнем, по какви критерии(освен масата да е пълна).Ако може някой от екипа или по напреднал играч да сподели свои техники и трикове които ползва за избор на маса.Също така мисля че ще е добре да се напише статия по въпроса за всяка една от стратегиите в покер стратежи за да може начинаещите играчи да се ориентират по-добре. Благодаря Ви предварително и се надявам да разчепкаме темата докрай и всички да извлечем полза от това !!!
  • 4 отговора
    • darkonebg
      darkonebg
      Главен админ
      Главен админ
      Здравей,
      Като начинаещ и на най-ниските лимити не би трябвало да те интересува толкова избора на маса, тъй като засега е по-важно изграждането на структуриран и основан на основни идеи стил на игра, а не напасването му спрямо опонентите. Подобни материали съществуват, но са за по-високи нива и изискват повече знания (софтуер). Както и да е, търси маси с висок среден пот, висок процент на флоп и по-малко от нормалното ръце на час. Също така си отбелязвай лошите играчи на масата и се опитвай да сядаш в позиция спрямо тях.

Поздрави,
      darkonebg
    • myxi79
      myxi79
      Бронз
      Първоначално публикувано от darkonebg
      търси маси с висок среден пот, висок процент на флоп и по-малко от нормалното ръце на час. Също така си отбелязвай лошите играчи на масата и се опитвай да сядаш в позиция спрямо тях.

Поздрави,
      darkonebg

Можеш ли да обясниш каква е логиката за висок среден пот, висок процент на флоп и по-малко от нормалното ръце на час.Имам някакви разсъждения над това ,но ми трябва експертно мнение да видя дали мисля в правилната посока.
    • darkonebg
      darkonebg
      Главен админ
      Главен админ
      Здравей,